Συχνές ερωτήσεις

  • Εγγύηση έχουν τα προϊόντα;
    Φυσικά και έχουν απο τις επίσημες ελληνικές αντιπροσωπείες τους
  • Τα προϊόντα σας είναι γνήσια;
    Όλα τα προϊόντα είναι γνήσια. Συνοδεύονται από τα επίσημα έγγραφα και εγγυήσεις των Ελληνικών Αντιπροσωπειών
  • Τα προϊόντα σας είναι μεταχειρισμένα ή ελαττωματικά;
    Τα προϊόντα είναι καινούρια. Παραδίδονται στις συσκευασίες των κατασκευαστών και ελέγχονται για την καλή τους λειτουργία πριν σας παραδοθούν.
  • Σε περίπτωση που χαλάσει το ρολόι μου τι πρέπει να κάνω;
    Θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας ή με την Ελληνική Αντιπροσωπεία ώστε να σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή του ώστε να ελεγχθεί και να επισκευαστεί
  • Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
    Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση), Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Πιστωτική Κάρτα και Paypal
  • Με ποιόν τρόπο γίνονται οι αποστολές των παραγγελιών;
    Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS
  • Υπάρχει κάποιο επιπλέον κόστος στην παραγγελία μου, εκτός από το κόστος του προϊόντος;
    Δεν υπάρχει καμία απολύτως επιπλέον χρέωση . Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν !
  • Μπορώ να περάσω να παραλάβω την παραγγελία μου και από την έδρα της εταιρείας σας;
    Προς το παρόν αυτή η δυνατότητα δεν παρέχεται από το κέντρο διανομής της εταιρείας μας
  • Σε περίπτωση που αγοράσω κάτι και δεν μου αρέσει, μπορώ να το επιστρέψω;
    Φυσικά ! Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελίας σας . Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ